reklama

Trochu ľudského tepla

Asi to každý poznáte, ale predsa to často nie je takou samozrejmosťou akoby sa zdalo....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Sú chvíle a obdobia života človeka, keď na neho dolahne únava, kopec povinností, životné okolnosti....

Vtedy, keď sa človek cíti ako požutý, všetko mu lezie hore krkom a sníva o tom ako bude môcť vypnúť, natiahnúť si nohy, nechať sa zohrievať slniečkom a pritom popíjať chutný chladený nápoj, keď už nie niekde na pláži, tak aspoň doma na záhrade, bez výčitiek svedomia, že by mal robiť niečo úplne iné.

A hoci túži po tomto všetkom, možno len v trochu iných obmenách, vie že to ešte dobrú chvíľu nebude reálne a on musí zaťať zuby a vydržať dokonca. Vtedy, keď prestane účinkovať káva, sladkosti už neobalujú nervy do krásneho cukrového zabudnutia, pomáha len kúsok obyčajného, tak často naň zabúdaného a predsa takého neopakovateľného ľudského tepla. Trochu pozornosti, prejav priateľstva, úsmev spojený s objatím, nečakaná sms, či telefonát len tak, bez zjavného dôvodu, či smailík na niektorej socialnej sieti....prosto prejav, že niekto, kto prejavil toto gesto, či už stojí vedľa alebo je tam niekde ďaleko, o vás stojí, myslí na vás a je vaším priateľom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto maličkosti sú korením života. Dávajú nádych človečiny do automatiky každodennosti. Hovoria, že ešte stále je duša to čo robí človeka človekom. Sú to chvíľky, okamihy, ktoré vyčaria úsmev, pohľadia dušu. Podržia, povzbudia, dajú silu pokračovať.

Ja osobne som asi závislá na týchto maličkostiach, viem byť sama, ale nedokážem byť osamelá. Potrebujem pre svoju existenciu cítiť, že niekto je rád, že ma pozná. Som vďačná za ľudí v mojom živote, ktorý napĺňajú túto moju potrebu. Stoja pri mne, keď sa mi chce plakať. Podajú mi ruku vždy keď sa podknem a spadnem. Vždy su ochotný so mnou vystrájať a zabaviť sa, alebo sa len tak smiať. Ale čo je ešte dôležitejšie, priateľstvo nie je pre nich iba prázdnym slovom, žijú ho každý deň. A ľudské teplo, ktorým zohrievajú moje srdce, je toho dôkazom. Ďakujem....

Alena Šlezingerová

Alena Šlezingerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba, ktorá sníva a pritom sa pozerá na svet reálne. Myslím si, že s úsmevom je život jednoduchší a hlavne krajší. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu