reklama

Smútok cez úsmev

....výsledok jednej pochmúrnej noci......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Skrývam svoju dušu vo virtuálnom svete

Za závesom imaginárneho inkognita

Dáva mi to nádej, že viem zmeniť ten pocit

Ten, čo driemal vo mne a hoc bolel nedal mi odísť

Nie vždy ostala by som to viete...

Tak často by som chcela bežať

Ďaleko, do diaľky, kde všetko sa dá zmeniť

To čo trápi ma, minulosť, spomienky...

Tam, kde vždy správne dá sa rozhodnúť

Srdce netrápia viac zranenia, hnev, myšlienky

A tým čo doň bodali, už dokáže odpustiť

Tam, kde túžby sa snívajú a sny sa plnia

Kde slzy osuší ruka priateľa

Tam smiech nesie sa do diaľky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a skrývať sa viac nie je treba

...

... v nádeji verím že aj táto utópia raz nastane...

Alena Šlezingerová

Alena Šlezingerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná baba, ktorá sníva a pritom sa pozerá na svet reálne. Myslím si, že s úsmevom je život jednoduchší a hlavne krajší. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu